divendres, 15 de juny del 2012

Per què aquest blog? Quina finalitat té?

Per tal de conèixer una mica millor la meva persona m'introduiré. Em dic Elna i sóc alumna de 4t ESO a l'institut Ies Lluís Domènech i Montaner i sóc una fanàtica de la música, m'encanta ballar i com no, dibuixar és la meva via de desconnexió. Quan tinc un mal dia dibuixo, quan no el tinc també i en un futur m'agradaria dedicar-me a alguna cosa que tingues relació amb tot aixó.   

    Molts de vosaltres us estareu preguntant de que tractarà aquest blog doncs bé jo amb aquest blog intentaré respondre a les meves inquietuts i possiblement les de moltes altres persones. Com tots bé sabem la il·lustració és com una carpeta gegant que té molts apartats però principalment em centraré en les il·lustracions actuals de contes infantils, de diaris, de revistes i alguna il·lustració de roba i les compararé amb les de generacions passades. Aixó em permetrà conèixer els canvis que ha experimentat aquest camp.  

    Seguidament sabent els canvis que hi ha hagut podrem analitzar els factors que han fet que canviés, com és el cas de les noves tecnologies que han aportat moltíssimes innovacions. Abans segons el traç del dibuix sabies qui era l'artista, en canvi ara amb l'ordinador poden haver-hi semblances entre diferents artistes. Però tot això i més ho anirem descobrint més endavant, que us sembla? 

    Il·lustració de: Roser Capdevila
    Títol: Les tres bessones 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada